Η PUMA, που εκπροσωπείται από τον Όμιλο Φάις, σε Ελλάδα και Κύπρο, ανακοινώνει την έναρξη του “Go Wild”, της μεγαλύτερης παγκόσμιας καμπάνιας της μέχρι σήμερα, που σηματοδοτεί την εξέλιξη της ταυτότητας του brand, δείχνοντας στους δρομείς τον τρόπο να «ζήσουν» το τρέξιμο αλλιώς και να νιώσουν το πάθος που τους προσφέρει. Η καμπάνια έρχεται για να εμπνεύσει τον καθένα – τόσο ερασιτέχνες όσο και επαγγελματίες αθλητές – να απελευθερώσει τον πραγματικό του εαυτό και να ανακαλύψει το μεγαλείο που κρύβει μέσα του.
Εδώ και 75 χρόνια η PUMA στηρίζει αδιάκοπα τον αθλητισμό, ενώ ως κορυφαίο sports brand τον προωθεί διαρκώς ως ένα μέσο αυτοέκφρασης και χαράς. Μέσα από το λανσάρισμα του “Go Wild”, η PUMA προβάλλει τη δύναμη που χρειάζεται για την αποκάλυψη του αληθινού εαυτού μας μέσω του αθλητισμού, δείχνοντας ότι έχοντας το θάρρος να είμαστε ο εαυτός μας, ξεκλειδώνουμε την πραγματική μας δύναμη και απελευθερώνουμε το μεγαλείο μας.
«Η PUMA ανέκαθεν συνδεόταν με αθλητές που κατάφερναν μεγαλειώδεις επιδόσεις, όντας ο πραγματικός τους εαυτός και ακολουθώντας τον δικό τους δρόμο προς την επιτυχία», δηλώνει ο Arne Freundt, CEO της PUMA. «Εμβληματικές προσωπικότητες από το παρελθόν και το παρόν, όπως ο Tommie Smith, ο Usain Bolt, η Breanna Stewart ή ο Neymar είναι σπουδαίοι πρεσβευτές του μοναδικού DNA της PUMA. Είναι αθλητές με μεγάλη προσωπικότητα, που υιοθετούν την αυτοέκφραση και τη χαρά. Με τη δεύτερη καμπάνια μας, κάνουμε άλλο ένα σημαντικό βήμα για να ενισχύσουμε την ξεχωριστή συναισθηματική μας σύνδεση με το κοινό μας, καθώς το brand μας συνεχίζει την ανοδική του πορεία».
Πέρα από το να εξυμνεί τις επιδόσεις, η PUMA στοχεύει να εμπνεύσει όλες και όλους να απελευθερώσουν την αδάμαστη ενέργειά τους μέσω του αθλητισμού. Αποτυπώνοντας το ένστικτο που όλοι νιώθουμε όταν αθλούμαστε, η PUMA στοχεύει να επεκτείνει την παγκόσμια παρουσία της και να δημιουργήσει πιο ουσιαστικούς δεσμούς με το κοινό της.
«Αυτή η νέα καμπάνια αντιπροσωπεύει ένα νέο όραμα για τον αθλητισμό και ένα νέο κεφάλαιο για την PUMA, ευθυγραμμισμένο με τις προσδοκίες της νεότερης γενιάς και ριζωμένο στην ιστορία της PUMA. Στην εποχή των social media και της κουλτούρας των memes, θέλουμε να εμπνεύσουμε τόσο τους επαγγελματίες όσο και τους απλούς αθλητές να κοιτάξουν μέσα τους για να βρουν το δικό τους μεγαλείο, και να έχουν το θάρρος να απελευθερώσουν τον πραγματικό τους εαυτό», λέει ο Richard Teyssier, Global VP Brand and Marketing της PUMA.
Η καμπάνια για το 2025 ξεκινά με την κυκλοφορία του hero film “Go Wild”, μιας ταινίας-αφιερώματος στους δρομείς που ξεκλειδώνουν το runner’s high – την αίσθηση ευεξίας που δημιουργείται στον οργανισμό κατά τη διάρκεια της σωματικής δραστηριότητας – παράλληλα με τη θετική ανταπόκριση του κοινού σε αυτό τον χώρο, βασισμένη στην πεποίθηση ότι απολαμβάνεις το τρέξιμο στα καλύτερά του όταν κυνηγάς το runner’s high. Η ταινία “Go Wild” δεν προβάλει αθλητές και διασημότητες. Αντ’ αυτού, εξυμνεί τον καθημερινό δρομέα, όπως αυτούς που τρέχουν νωρίς το πρωί, που παίρνουν μαζί τον σκύλο τους, τις νέες μητέρες, ή τα γκρουπ που τρέχουν ομαδικά. Όλους αυτούς δηλαδή που επιλέγουν, μένοντας πιστοί στον εαυτό τους, να επιδιώξουν την αίσθηση ευφορίας που τους προσφέρει το τρέξιμο.
Για την περαιτέρω υποστήριξη του “Go Wild”, η PUMA θα προωθήσει περιεχόμενο που θα έχει ως στόχο να εξηγήσει το μήνυμα της καμπάνιας στο κοινό της μέσα από τις ιστορίες των ambassadors της PUMA. Από τον Tommie Smith το 1968 και τον Usain Bolt το 2008 μέχρι τον Mondo Duplantis το 2024, η αυτοέκφραση μέσω του αθλητισμού ήταν πάντα στο επίκεντρο των ambassadors της PUMA. Είναι αυτοί που ξέρουν όπως κανένας άλλος να απελευθερώνουν το μεγαλείο τους: είναι οι δικοί μας Wild Ones.
Η παγκόσμια καμπάνια “Go Wild” ξεκινά στις 20 Μαρτίου και θα συνεχιστεί και το 2025/26, προβάλλοντας στρατηγικά διαφορετικά σπορ, όπως το μπάσκετ και το ποδόσφαιρο, αξιοποιώντας παράλληλα σημαντικά παγκόσμια αθλητικά γεγονότα.