Σε συνέντευξή της στους L.A. Times, η Ντέμι Μουρ υπαινίχθηκε ότι έφτασε στα όριά της με τον ρόλο, αποκαλύπτοντας ότι την πρώτη εβδομάδα που είχε ρεπό, έπαθε έρπητα ζωστήρα. «Και μετά έχασα περίπου 20 κιλά», είπε.
Η ταινία απαιτούσε ολόσωμο γυμνό και για τις δύο πρωταγωνίστριες, καθώς η Ελίζαμπεθ μελετά τον εαυτό της στον καθρέφτη πριν πάρει την ουσία και στη συνέχεια η Σου εξετάζει το «νέο» της σώμα όταν βγαίνει από τη σπονδυλική στήλη της Ελίζαμπεθ.
«Το ωραίο της υπόθεσης ήταν ότι ήξερα ότι αυτό δεν είχε να κάνει με την ανάδειξη του [σώματός μου] και το φωτισμό που θα το κάνει να δείχνει πιο ωραίο, αλλά ότι στην πραγματικότητα θα ενίσχυε αυτά τα πράγματα που μπορεί να θεωρείς ελαττώματα ή που δεν θέλεις να δει κάποιος», δήλωσε η Μουρ στο USA Today.
«Δεν είμαι φυσικό ταλέντο»
Στο μεταξύ, η Κουάλεϊ έχει περιγράψει λεπτομερώς την επίπονη διαδικασία που ακολουθούσε για να ετοιμαστεί για τις εμβληματικές χορευτικές σκηνές της.
Όπως δήλωσε στο Entertainment Weekly έκανε πρόβες το Σαββατοκύριακο «για πολύ καιρό» πριν από τα γυρίσματα.
Τις πρώτες ημέρες της προετοιμασίας της Κουάλεϊ η Φαρζά παρακολουθούσε την ηθοποιό να πασχίζει να κατανοήσει τη χορογραφία.
«Έλεγα: ‘Επιστρέφω αμέσως, το έχω!’. Πήγα στην τουαλέτα και άρχισα να κλαίω με λυγμούς και [μετά] μου είπε: «Πιστεύεις ότι μπορούμε να το συζητήσουμε λίγο μόνες μας;», θυμήθηκε. «Ήταν πραγματικά εκτός του comfort zone μου. Δεν είμαι φυσικό ταλέντο».
Πρόσθεσε ότι «κάθε αναθεματισμένη μέρα» στα γυρίσματα την οδηγούσε στα άκρα τόσο σωματικά όσο και συναισθηματικά. Οι χορευτικές σκηνές – συμπεριλαμβανομένης της αξέχαστης προπόνησής της σε μια διασκευή του «Pump It Up!» του DJ Endor – ήταν εξίσου «βάναυσες», σύμφωνα με την Κουάλεϊ.
Από την Ιόλη Μπέη-Κωνσταντινίδη