Όπως στη μόδα, έτσι και στην ομορφιά κάθε χρόνο προκύπτουν πολλές τάσεις οι οποίες συνήθως δε διαρκούν πολύ. Ωστόσο, το αδιαφιλονίκητο ζητούμενο όλων αυτών είναι το υγιές, λαμπερό, φυσικό δέρμα. Εμείς σημειώσαμε τις 3 beauty τάσεις που προσφέρουν το αποτέλεσμα που επιθυμούμε και επιπλέον κάνουν πολύ πιο απλή την καθημερινή ρουτίνα της περιποίησής μας.
Skin Minimalism
Πλέον δεν είναι απλά μία τάση αλλά ένας τρόπος περιποίησης που έχει καθιερωθεί στη ρουτίνα μας τα τελευταία χρόνια. Στον αντίποδα της κορεάτικης φιλοσοφίας των 10 βημάτων, ο στόχος του Skin minimalism (το συναντάμε και ως skinimalism από τη σύντμηση των λέξεων skin και minimalism ή αλλιώς skinminimalism) είναι να ενισχύουμε την υγεία και τη φυσική ομορφιά της επιδερμίδας με λιγότερα αλλά υψίστης σημασίας καλλυντικά που ταιριάζουν απόλυτα στις ανάγκες της. Ετσι σταδιακά βελτιώνεται η υφή και ο τόνος της, εξυγιαίνονται οι πόροι της, ανακουφίζεται από ερεθισμούς και το σημαντικότερο, ανακτά τη δύναμή της θωρακίζοντας τον επιδερμιδικό φραγμό της. Εκτός όλων αυτών όμως αυτή η τακτική μας εξοικονομά χρόνο, χρήμα κι επιπλέον μειώνει τα απορρίμματα, επιβαρύνοντας έτσι λιγότερο τον πλανήτη.
DIY περιποίηση
Η περίοδος της πανδημίας μας εξανάγκασε να περάσουμε περισσότερο χρόνο στο σπίτι. Ετσι είχαμε την ευκαιρία να γίνουμε πιο δημιουργικοί και να ασχοληθούμε ενδελεχώς με την περιποίησή μας. Μεταξύ άλλων, αυξήθηκε η δημοτικότητα του DIY skincare, δηλαδή των σπιτικών καλλυντικών. Σε αυτό συνέβαλαν και οι διασημότητες των social media κυρίως του εξωτερικού που έσπευσαν να μοιραστούν μαζί μας τις δικές τους συνταγές και τα συστατικά ομορφιάς, αποσπώντας αμέτρητα likes. Πλέον στο Διαδίκτυο βρίσκουμε χιλιάδες συνταγές ομορφιάς με πολύ απλά υλικά που όλοι έχουμε στο ντουλάπι της κουζίνας μας: από σκραμπ και μάσκες μέχρι καθαριστικά και ορούς, αλλά και πολύτιμες συμβουλές.
Unisex καλλυντικά
Το gender fluid κίνημα ισχυροποιείται, επηρεάζοντας όχι μόνο τη μόδα αλλά και το κομμάτι της περιποίησης. Ως τώρα γνωρίζαμε τα unisex αρώματα, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο από άνδρες όσο και από γυναίκες. Πλέον όμως πολλά brands καλλυντικών περιποίησης προσώπου και μαλλιών δεν χαρακτηρίζουν πλέον τα προϊόντα τους για ‘εκείνον’ η ‘εκείνη’. Παράδειγμα η πρόσφατη καμπάνια πασίγνωστης μάρκας καλλυντικών για μαλλιά που έχει γίνει viral με το hashtag #hairhasnogender. Το ίδιο ισχύει και για τα καλλυντικά που απευθύνονται σε εφήβους.