Η φύση σε συνδυασμό με την εξέλιξη της τεχνολογίας μπορεί να μας δώσει τη μέγιστη αποτελεσματικότητα στη φροντίδα μας. Ηπιες και μινιμαλιστικές φόρμουλες, με απολαυστικές υφές και αρώματα, απόλυτης συμβατότητας όχι μόνο με την επιδερμίδα αλλά και το περιβάλλον, έρχονται πλέον πρώτα στις προτιμήσεις μας.
Πώς εντάσσουμε το Clean Beauty στην καθημερινή μας περιποίηση
Μέχρι πριν από λίγα χρόνια, παράγονταν ετησίως 120 δις τεμάχια συσκευασιών καλλυντικών και τα περισσότερα δεν ήταν ανακυκλώσιμα. Οι αριθμοί σοκάρουν ωστόσο είναι στο χέρι μας να συμβάλλουμε στον περιορισμό του φαινομένου.
* Κάνουμε μία μίνι έρευνα πριν αγοράσουμε ένα καινούριο καλλυντικό, διαβάζοντας κριτικές στο διαδίκτυο, ή ζητώντας ένα δείγμα από την εταιρεία.
* Συνθέτουμε μία απλή skincare φροντίδα λίγων βημάτων. Ετσι αφενός ελαχιστοποιούμε τις πιθανότητες για αλλεργικές αντιδράσεις σε συνδυασμό συστατικών. Αφετέρου συμβάλλουμε στην μείωση της υπερκατανάλωσης και της μόλυνσης του περιβάλλοντος.
* Βάζουμε στην ανακύκλωση τις συσκευασίες των καλλυντικών που μας τελείωσαν.
* Επιλέγουμε eco friendly ή refillable καλλυντικά, περιορίζοντας έτσι το ενεργειακό αποτύπωμα στο περιβάλλον.
Τα Clean Beauty καλλυντικά έχουν:
*Οργανική πιστοποίηση
* Σύνθεση Vegan
* Συστατικά από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
* Συστατικά δίκαιου εμπορίου
* Ανακυκλώσιμες και ανακυκλωμένες συσκευασίες
Η επιστήμη πίσω από το Clean Beauty
Τα βιολογικά προηγμένα καλλυντικά περιποίησης συνάδουν με τις φυσιολογικές λειτουργίες της επιδερμίδας προσώπου και σώματος αλλά και των μαλλιών, ενεργοποιώντας ξανά τους μηχανισμούς ανανέωσής τους. Για τον σκοπό αυτό επιστρατεύονται αναγνωρισμένοι στο πεδίο τους επιστήμονες καθώς και τα πιο προηγμένα φυσικά συστατικά, που «επικοινωνούν» με τα κύτταρα. Οπως για παράδειγμα προηγμένα πεπτίδια, vegan κολλαγόνο και καινοτομικά συμπλέγματα από δραστικά, φυτικά συστατικά που κατοχυρώνονται με διπλώματα ευρεσιτεχνίας.
Βιωσιμότητα και skinimalism
Κατανοούμε πλέον ότι μία πιο λιτή διαδικασία φροντίδας δε σημαίνει ότι δεν φροντίζουμε αρκετά το δέρμα μας ή τα μαλλιά μας. Η προσέγγιση less is more συνάδει με τα πρότυπα αειφορίας και καταστά πιο ουσιαστική τη φροντίδα μας με λιγότερα συστατικά και πολυχρηστικά καλλυντικά που εξυπηρετούν πάνω από έναν ρόλους.
Το ευχάριστο είναι ότι αυτός ο τρόπος σκέψης «αγκαλιάζεται» συνεχώς σε ένα ευρύτερο πλαίσιο από πολλές μάρκες καλλυντικών, αναπτυσσόμενες αλλά και πολυεθνικές – κολοσσούς.