Η Άνα ντε Άρμας γεννήθηκε στις 30 Απριλίου του 1988 σε μια μικρή πόλη της Κούβας. Περνούσε τα παιδικά της χρόνια παρακολουθώντας ταινίες του Χόλιγουντ στο διαμέρισμα της γειτόνισσάς της και συνήθιζε να απομνημονεύει τους διαλόγους των ταινιών και να τους επαναλαμβάνει μπροστά από τον καθρέπτη της. Στα 12 της αποφάσισε ότι θέλει να γίνει ηθοποιός και 2 χρόνια μετά ξεκίνησε μαθήματα υποκριτικής στη σχολή Εθνικού Θεάτρου της Κούβας. Ηδη από τα εφηβικά της χρόνια συμμετείχε σε τηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές της χώρας της, όμως αυτό δεν της αρκούσε. Στα 18 της, αξιοποιώντας την ισπανική υπηκοότητα που είχε από τους γονείς της μητέρας της, μετακόμισε στη Μαδρίτη για να κυνηγήσει το όνειρό της. Το 2014, μετά από ορισμένες συμμετοχές σε ισπανικές παραγωγές, μετακόμισε στο Λος Αντζελες, όπου έπρεπε να ξεκινήσει και πάλι την καριέρα της από το μηδέν. Μιλούσε ελάχιστα αγγλικά και κατά τη διάρκεια των ακροάσεών της συχνά δεν καταλάβαινε καν τι έλεγε.
Ετσι, αποφάσισε να κάνει εντατικά μαθήματα αγγλικών, αφού δεν ήθελε να περιοριστεί σε ρόλους αποκλειστικά γραμμένους για λατίνες ηθοποιούς.
Εναν χρόνο μετά και χωρίς ακόμα να κατανοεί πλήρως την αγγλική γλώσσα, ήρθε και ο πρώτος της ρόλος σε χολιγουντιανή παραγωγή. Στο πλευρό του Κιάνου Ριβς πρωταγωνίστησε στο ερωτικό θρίλερ «Μην ανοίξεις» (2015). Μάλιστα, ο Ριβς ήταν εκείνος που την πρότεινε και για τον – ισπανόφωνο αυτή τη φορά – ρόλο της στην ταινία «Exposed» (2016). Ακολούθησε η συμμετοχή της σε διάφορες ταινίες («Σκυλιά του πολέμου» (2016), «Overdrive» (2017), «Blade Runner 2049» (2017), μέχρι που το 2019 κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις και μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα μέσα από τον ρόλο της στην ταινία μυστηρίου «Στα μαχαίρια», με πρωταγωνιστή τον Ντάνιελ Κρεγκ. Οπως έχει δηλώσει η ίδια σχετικά, όταν την πρωτοπροσέγγισαν για την ταινία, δεν ενθουσιάστηκε με την ιδέα να ενσαρκώσει μια στερεοτυπική αναπαράσταση Λατίνας, αλλά σύντομα συνειδητοποίησε ότι ο χαρακτήρας της ήταν πολύ περισσότερα από αυτό. Μετά την τεράστια εμπορική επιτυχία της ταινίας, η Ντε Αρμας είχε την ευκαιρία να πρωταγωνιστήσει και σε άλλες ταινίες, μέσα από τις οποίες κατάφερε να μαγνητίσει κοινό και κριτικούς με τις υποκριτικές της δυνατότητες.
Αυτή την περίοδο πρωταγωνιστεί ως Bond woman στην ταινία «No Time to Die» που παίζεται στους κινηματογράφους, ενώ αναμένεται να την απολαύσουμε στο πλευρό του Μπεν Αφλεκ στο ερωτικό θρίλερ «Deep Water» (2022), αλλά και ως Μέριλιν Μονρόε στην επερχόμενη βιογραφική ταινία «Blonde» (2022). Οπως όλα δείχνουν, η πορεία της Ντε Αρμας στο λαμπερό μονοπάτι του Χόλιγουντ είναι μόλις στην αρχή της.
View this post on Instagram
Για την αντίληψή της όσον αφορά την ομορφιά
«Καθώς μεγάλωνα στην Κούβα δεν είχαμε αμέτρητα προϊόντα περιποίησης σε όμορφα βαζάκια. Βασιζόμασταν κυρίως σε DIY συνταγές που μαθαίναμε από τις μαμάδες μας. Για εμένα η ομορφιά έχει να κάνει με το να αναδεικνύεις τη φυσικότητά σου και να προσέχεις το δέρμα σου. Κατά έναν τρόπο πιστεύω ότι είναι απελευθερωτικό να μην ανησυχείς διαρκώς για την εμφάνισή σου. Εχω μάθει ότι ο κάθε άνθρωπος είναι όμορφος με τον δικό του τρόπο και ότι δεν πρέπει να συγκρίνεσαι με τους άλλους. Υποθέτω ότι ως έφηβο κορίτσι ήμουν τυχερή που μεγάλωσα με αυτές τις αντιλήψεις περί ομορφιάς».
Για τη skincare ρουτίνα της
«Εχω μάθει να απολαμβάνω τον χρόνο που περνάω φροντίζοντας το πρόσωπό μου. Εχει γίνει πλέον μια τελετουργία για εμένα, ενώ παλαιότερα δεν αποτελούσε προτεραιότητά μου. Κάθε πρωί που ξυπνάω πλένω το πρόσωπό μου και εφαρμόζω τα σέρουμ και την αντηλιακή μου. Τα βράδια ξεβάφομαι και απλώνω πάλι σέρουμ και κρέμα ματιών».
Το αγαπημένο της skincare tip
«Απολαμβάνω να φυλάω τις κρέμες ματιών, τα σέρουμ και τα face rollers μου στο ψυγείο. Πέρα από την υπέροχη, αναζωογονητική αίσθηση που έχουν έτσι, νιώθω ότι το δέρμα μου επωφελείται περισσότερο από αυτή την πρακτική – η κυκλοφορία του αίματος στο πρόσωπό μου τονώνεται στη στιγμή και το δέρμα μου αμέσως λάμπει».
Για την προετοιμασία της για την ταινία «No Time To Die»
View this post on Instagram
«Προσπάθησα πραγματικά να έχω ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα προπονήσεων. Η προετοιμασία μου σε καμία περίπτωση δεν μου φάνηκε εύκολη. Είχα τα γυρίσματα του “Blonde” και μετά πέρασα αμέσως στα γυρίσματα της ταινίας του Μποντ. Δεν είχα την πολυτέλεια του χρόνου να ακολουθήσω πιστά κάποιο είδος διατροφής ή άσκησης, επειδή απλά το πρόγραμμά μου δεν μου το επέτρεπε. Οι ημέρες βέβαια που ακολουθούσα το πρόγραμμα προετοιμασίας ήταν πολύ έντονες και έτσι γρήγορα μεταμορφώθηκα σε πράκτορα της CIA».
Για τη νέα προσέγγιση της Bond woman
«Η Παλόμα είναι πραγματικά ένας ολοκληρωμένος χαρακτήρας. Δημιουργήθηκε από το μηδέν και από την αρχή είχα ενθουσιαστεί τρομερά με τον ρόλο γιατί ένιωθα ότι ήταν μια διαφορετική, μοναδική Bond woman. Εχει πολλή πλάκα, είναι δραστήρια και σκληρή».
Για τα στερεότυπα του Χόλιγουντ για τις λατίνες γυναίκες
«Οταν υποδύομαι μια Λατίνα, κάνω διαφορετικές επιλογές στο χτίσιμο του χαρακτήρα για να μην πέσω συνειδητά σε κάποιο στερεότυπο. Προσπαθώ να βρίσκω ιστορίες που θέλω να πω. Υπάρχουν πολλές λατίνες γυναίκες στην Ιστορία που έκαναν απίστευτα πράγματα τα οποία οι περισσότεροι απλώς δεν γνωρίζουν. Θέλω να κάνω αυτές τις γυναίκες γνωστές και να τις τιμήσω. Ως ηθοποιός, θέλω να εξερευνήσω τις πολυπλοκότητες και τις πολυπολιτισμικές επιρροές μας αντί να παραμείνω στην επιφάνεια αυτού που πιστεύουν κάποιοι ότι υποτίθεται ότι είναι μια Λατίνα».
Για τη μεταμόρφωσή της σε Μέριλιν Μονρόε
«Οταν είδα για πρώτη φορά τον εαυτό μου ως Μέριλιν έβαλα τα κλάματα. Ηταν ένας πολύ σημαντικός ρόλος για εμένα, μια μεγάλη πρόκληση, κάτι για το οποίο προετοιμαζόμουν πολύ καιρό. Αλλαξα τελείως και νομίζω ότι το να γίνεσαι ένας διαφορετικός άνθρωπος είναι ένα από τα πιο ωραία πράγματα στη δουλειά μου».
Το αγαπημένο της makeup look
View this post on Instagram
«Μου αρέσει το διακριτικό μακιγιάζ, με καθαρή επιδερμίδα και έντονα κόκκινα χείλη. Είναι διαχρονικό και πηγαίνει σχεδόν με όλα».
Η συνήθεια που τη χαλαρώνει
«Πάντα απολάμβανα τα ζεστά αφρόλουτρα και τη μουσική. Σχετικά πρόσφατα έφτιαξα ένα δωμάτιο διαλογισμού, δηλαδή έναν όμορφο χώρο για τον εαυτό μου, μέσα στον οποίο πηγαίνω για να χαλαρώσω ή να διαβάσω».