Η Αναστασία Ζαννή είχε την τιμή να ερμηνεύσει τον Εθνικό Ύμνο μας, κατά τη διάρκεια της τελετής έπαρσης της σημαίας στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης στο πλαίσιο των επετειακών εκδηλώσεων για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821. Η επιλογή της ωστόσο προκάλεσε έντονες αντιδράσεις.
Η αγαπητή τραγουδίστρια ερμηνεύοντας στο σπίτι της με συνοδεία πιάνου τον Εθνικό ύμνο, έγραψε χαρακτηριστικά στα social media: «Εις ένδειξη τιμής και ευγνωμοσύνης τραγουδώ όπως εγώ ξέρω τον Εθνικό μας Ύμνο. Αρκετα πια!».
Ποια είναι η σοπράνο, Σόνια Θεοδωρίδου
Η Σοπράνο Σόνια Θεοδωρίδου γεννήθηκε στην Βέροια.
Σπούδασε στο Εθνικό Ωδείο «Μανώλης Καλομοίρης» στην τάξη της Καίτης Παπαλεξοπούλου, απ’ όπου αποφοίτησε με διάκριση καθώς επίσης και με βραβείο «Άριστης και Διακεκριμένης Εκτέλεσης».
Της χορηγήθηκε η υποτροφία «Μαρία Κάλλας», η οποία της έδωσε την δυνατότητα να πραγματοποιήσει περαιτέρω σπουδές στη Μουσική Ακαδημία της Κολωνίας και αργότερα στο Λονδίνο με την Vera Rosza. Μεταξύ άλλων, έχει ειδικευθεί στο ρεπερτόριο των Γερμανικών Τραγουδιών (Lieder) με την Elisabeth Schwarzkopf.
Η Σόνια Θεοδωρίδου έχει εμφανισθεί στα πιο σημαντικά λυρικά θέατρα της Ευρώπης όπως η Όπερα της Φρανκφούρτης, Κρατική Όπερα του Βερολίνου, Γερμανική Όπερα του Βερολίνου, Κρατική Όπερα του Αμβούργου, Εθνικό Θέατρο του Μονάχου και της Στουτγάρδης, Théâtre Royal de la Monnaie (Βρυξέλλες), Théâtre Chatelet του Παρισιού, Teatro Communale της Φιρέντζα, Teatro La Fenice της Βενετίας, Theatre της Βασιλείας, Όπερα της Λυόν και του Montpellier, Φεστιβάλ Schwetzingen, Maifestspiele του Βισμπάντεν, Opera House της Budapest, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης, Θέατρο Ηρώδου του Αττικού, Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, Αρχαίο Θέατρο Δελφών κ.α., σε πόλεις όπως Άμστερνταμ, Ρόττερνταμ, Βερολίνο, Κολωνία, Νέα Υόρκη, Salt Lake City, Ζάλτσμπουργκ, Βιέννη κ.α.
Ως σολίστ έχει δώσει πολυάριθμες συναυλίες και ρεσιτάλ τραγουδιού στην Κολωνία (Φιλαρμονική Κολωνίας), Βουδαπέστη (Ακαδημία Franz Liszt), Ιταλία (Reggio Emilia), Ισραήλ (Φιλαρμονική Tel Aviv), Λισσαβώνα (Colosseum), Τόκυο, Φρανκφούρτη (Alte Oper), Μόναχο (Gasteig) και έχει συνεργαστεί με διάσημους μαέστρους και ορχήστρες όπως οι Wolfgang Sawallisch, Zubin Mehta, Sir Neville Mariner, Antonio Pappano, Rene Jacobs, Christoph von Dohnanyi, Gerd Albrecht, Garry Bertini, Ivan Fischer , Marcello Viotti, Helmut Rilling, Andras Schiff, Frans Bruggen με την Orchestra of the Age of the Enlightenment, Concerto Köln, την Φιλαρμονική της Βιέννης και άλλες.
Το κλασικό της ρεπερτόριο συμπεριλαμβάνει μερικούς από τους πιο σημαντικούς ρόλους όπερας, όπως οι Fiordiligi (Έτσι Κάνουν Όλες), Elvira (Don Giovanni), Pamina (Ο Μαγικός Αυλός), Alcina (Alcina), Violetta (Η Τραβιάτα), Gilda (Ριγκολέττο), Angelica (Suor Angelica), Mimi (Οι Μποέμ), Euridice (Ορφέας και Ευρυδίκη του Gluck), Salud (Η Σύντομη Ζωή), Fiorilla (Il Turco in Italia), Corinna (Il viaggio a Reims), Giulietta (I Capuletti e i Montecchi), Maria Stuarda (Maria Stuarda), Cleopatra (Ιούλιος Καίσαρας), Jenny (Mahagonny), Santuzza (Cavalleria Rusticana) κ.ά.
Έχει κυκλοφορήσει δύο CD με όπερες, την “La Calisto” του Cavalli (Harmonia Mundi) και την “Conrois and his copies” του Περικλή Κούκου. Επίσης τα CD «Η Σόνια Θεοδωρίδου συναντά τον Μάνο Χατζηδάκι» (Σείριος, “Ρεσιτάλ”) (Σείριος – Οδός Πανός), Γιάννης Μαρκόπουλος «Αναγέννηση» (Κίνησις), Θάνος Μικρούτσικος “Warna” (Arcardia), Χάρης Περσίδης “Storiae d’ Amor” (Eros), ‘’Arie Antiche‘’ (Legend Classics), «Sonia Thedoridou sings Jacques Brel» (Et’cetera), Θανάσης Μωραϊτης ‘’ Pictures for the sadness of the blonde girls and of Eleni’’ (EMI Classics), Γιάννης Κωνσταντινίδης ‘’30 Songs’’ (The Human Voice), ‘’Songs from the Big Screen” (The Human Voice), Αθανάσιος Σίμογλου “Cavafy – Shades of Love…” (The Human Voice), Μίμης Πλέσσας ’’ Anthology’’ (The Human Voice), Αθανάσιος Σίμογλου “Cavafy II – Return ” (The Human Voice).
Το 2010 ίδρυσε μαζί με τον σύζυγο της Μαέστρο Θεόδωρο Ορφανίδη την Οrchestra Mobile, ενώ ένα χρόνο αργότερα την Ηuman Voice, την δική τους δισκογραφική εταιρία.
Τον Ιούνιο του 2014 ανακίνησε εκ νέου το ζήτημα της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα με τον σύζυγο της, όταν μπήκαν μαζί στο Βρετανικό Μουσείο του Λονδίνου προκειμένου να κάνουν μια σιωπηλή διαμαρτυρία, ανακινώντας εκ νέου το ζήτημα και κερδίζοντας ταυτόχρονα την συμπαράσταση της παγκόσμιας καλλιτεχνικής κοινότητας.