Το Facebook το Σάββατο δήλωσε ότι το κεντρικό κέντρο πόρων που ονομάζεται Emotional Health, ξεκίνησε αυτήν την εβδομάδα για να βοηθήσει τους ανθρώπους να αντιμετωπίσουν τα αυξανόμενα ζητήματα ψυχικής υγείας στην πανδημία.
Ψυχική υγεία και ψυχολογική υποστήριξη
Είναι τώρα διαθέσιμο με τοπικά σχετικές πληροφορίες από τους Ινδούς εταίρους του. Οι συνεργάτες στην Ινδία στην εκστρατεία ψυχικής υγείας είναι οι «OK to Talk», Γραμματεία Ψυχοκοινωνικής Βοήθειας iCALL (Ινστιτούτο Κοινωνικών Επιστημών Tata) και το Ίδρυμα Ζωντανής Αγάπης, που θα παράσχουν βοήθεια.
«Το Κέντρο Πληροφόρησης COVID-19 και η Συναισθηματική Υγεία, που ξεκίνησαν πριν από την Ημέρα Ψυχικής Υγείας στην εφαρμογή Facebook, παρέχει στους ανθρώπους πρόσβαση σε συμβουλές και πληροφορίες από κορυφαίους εμπειρογνώμονες», δήλωσε ο Ajit Mohan, Διευθύνων Σύμβουλος και Αντιπρόεδρος του Facebook India.
«Έχουμε επίσης κυκλοφορήσει οκτώ νέους οδηγούς ευεξίας στο Instagram, μαζί με συνεργάτες», είπε σε δήλωση.
«Ενώ τα εργαλεία ψυχικής υγείας, οι πόροι και οι οδηγίες της κοινότητας είναι ισχυρά και απαραίτητα συστατικά για να κάνουν την εμπειρία των κοινωνικών μέσων θετική, η πλειονότητα της αλληλεπίδρασης εξακολουθεί να συμβαίνει μεταξύ των μελών μιας κοινότητας», δήλωσε ο Mohan.
Περισσότεροι από έξι εκατομμύρια άνθρωποι στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού αποτελούν μέρος περισσότερων από 35.000 ενεργών ομάδων αφιερωμένων στην ευαισθητοποίηση και την ψυχική ευεξία.
«Ας γνωρίζουμε τα συναισθήματά μας και ας αναγνωρίσουμε τον αντίκτυπο αυτής της κατάστασης στη ζωή μας. Ζητήστε βοήθεια, χωρίς δισταγμό και καμία αναστολή», προσέθεσε ο Mohan, σύμφωνα με το tribuneindia.com.