Στα 12 χρόνια από τότε που η Gwyneth Paltrow ίδρυσε την εταιρεία, επεκτάθηκε σε περαιτέρω προϊόντα και πλατφόρμες που εστιάζουν στην ευεξία, τη μόδα, την ομορφιά, τα ταξίδια, τα τρόφιμα, τα ζητήματα κοινωνικής δικαιοσύνης και πολλά άλλα θέματα.
«Τα παλιά μας γραφεία ήταν ξεπερασμένα…»
«Ήμασταν σε ένα σημείο καμπής», λέει η Paltrow. «Τα παλιά μας γραφεία ήταν ξεπερασμένα…χρειαζόμασταν περισσότερες από μία τουαλέτες για 80 άτομα. Ήρθε η ώρα που έπρεπε να μεγαλώσουν.»
Μετά από έρευνα και απόρριψη, μιας σειράς γραφείων που φάνηκαν πολύ παραδοσιακά, εταιρικά και αντίθετα με την αποφασιστικά περιεκτική κουλτούρα του Goop, η Paltrow εγκαταστάθηκε σε ένα κοντινό κτήριο που προσέφερε παράθυρα που ξεκινούσαν από το δάπεδο και έφταναν μέχρι την οροφή, μεγάλες ευάερες χωρικές εκτάσεις και εξωτερικές βεράντες με την ωκεάνια αύρα του Ειρηνικού.
«Θέλαμε ακόμα να διατηρήσουμε την αίσθηση της Καλιφόρνιας και να βασιστούμε στην ενέργεια και τον χαρακτήρα του παλιού γραφείου», λέει η Paltrow. Η ομάδα Goop βρήκε έναν συμπαθητικό συνεργάτη στην πολυεπιστημονική εταιρεία Rapt Studio.
«Το πρώτο πράγμα που ζητήσαμε δεν ήταν για τα τετραγωνικά μέτρα ή για τον αριθμό γραφείων. Ήταν για το brand», θυμάται ο πρόεδρος και διευθυντής της Rapt, Sam Farhang.
«Μιλήσαμε με τη Gwyneth για το τι σημαίνει η Oprah για αυτήν, τι σημαίνει επίσης η γιόγκα γι ‘αυτήν. Σκέφτεται τη Goop ως την οικογένειά της, έτσι το γραφείο έπρεπε να είναι ζεστό και φιλόξενο, με μια αόριστα οικιστική αίσθηση», συνεχίζει.
Η σχεδιαστική λύση της Rapt βασίστηκε σε τρεις πυλώνες: συνδεσιμότητα, διαφάνεια και ενδυνάμωση.
«Σκεφτήκαμε σχετικά με τη διασταύρωση και την επικάλυψη αυτών των ιδεών και πώς να εξισορροπήσουμε την ανάγκη των ανθρώπων να συγκεντρώνονται και να αναχωρούν», εξηγεί ο Farhang.
Αυτές οι έννοιες διαμορφώνονται στον χώρο υποδοχής, όπου οι ευχάριστες καμπύλες ως σχηματισμοί, που εμφανίζονται σε όλο το γραφείο εισάγονται με τη μορφή άφθονων στρογγυλεμένων επίπλων, ιδίως μια ανοιχτή ανοιχτή μονάδα ραφιών που οριοθετεί απαλά τα όρια του χώρου χωρίς να εμποδίζει…το φυσικό φως.
Η κοινωνική ζώνη που συνδέεται με την κύρια εξωτερική βεράντα παρέχει επίσης αρκετό χώρο για να πάρετε αέρα.
Με κουζίνα στον εσωτερικό χώρο και στρογγυλά τραπέζια στον εξωτερικό, ο χώρος χρησιμοποιείται για συναντήσεις εταιρειών για κάθε είδους συζητήσεις, δείπνο και ατομικές ή ομαδικές συνεδρίες ανταλλαγής ιδεών.
Μέσα στον χώρο βρίσκεται και ένα εργαστήριο ευεξίας για έρευνα και ανάπτυξη, μια ντουλάπα μόδας, ένα στούντιο ηχογράφησης και ένα μίνι κατάστημα / εκθεσιακός χώρος Goop όπου οι πελάτες VIP βλέπουν από κοντά τις τελευταίες προσφορές του brand.
«Το μόνο -ντιβέ- αίτημά μου ήταν για ντουζ, γιατί έρχομαι πάντα στο γραφείο έτοιμη από άσκηση, και πρέπει να κάνω μαλλιά και μακιγιάζ…», λέει η Paltrow για το εύχρηστο μπάνιο που συνδέεται με τα δικά της ιδιωτικά καταλύματα.
Σύμφωνα με το architecturaldigest.com«Έξω από το γραφείο μου υπάρχει ένας μεγάλος χώρος για την εκτελεστική ομάδα, για να μοιράζεται ιδέες. Μου θυμίζει το τραπέζι της κουζίνας που καθόμασταν όταν ξεκινήσαμε την εταιρεία. Εκεί δημιουργείται η έμπνευση».