Ο Καρλ Λάγκερφελντ άφησε τον Φεβρουάριο του 2019 την τελευταία του πνοή σε ηλικία 85 ετών, μετρώντας περισσότερα από 50 χρόνια στην κορυφή της γαλλικής και της παγκόσμιας βιομηχανίας της μόδας.
Ένα χρόνο μετά τον θάνατο του Καρλ Λάγκερφελντ, το αγαπημένο του ξενοδοχείο διοργανώνει μία μοναδική έκθεση για τον κορυφαίο μετρ της μόδας.
Μπορεί ο Καρλ Λάγκερφελντ να αποκαλούσε το Παρίσι σπίτι του, καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας του και αργότερα στη ζωή του, αλλά ο διάσημος σχεδιαστής μόδας γεννήθηκε στην Γερμανία.
Για να θυμίσει τις πιο πρόσφατες επισκέψεις του Καρλ Λάγκερφελντ στο Βερολίνο και με αφορμή τη συμπλήρωση ενός έτους από τον θάνατό του, το Hotel de Rome, ένα ξενοδοχείο του ομίλου Rocco Forte στο Βερολίνο, διοργανώνει έκθεση πορτρέτων του.
https://www.instagram.com/p/B8vmor9oC7Z/?utm_source=ig_web_copy_link
https://www.instagram.com/p/B8wUxy2oq8p/?utm_source=ig_web_copy_link
Με τίτλο «Ο Καρλ Λάγκερφελντ στο Βερολίνο» (Karl Lagerfeld in Berlin) η έκθεση παρουσιάζει 30 πορτρέτα του γερμανού μόδιστρου στη γερμανική πόλη κατά τη διάρκεια επίσκεψης του 2002, όπως καταγράφηκε από τον φωτογραφικό φακό του Daniel Biskup.
Στο ξενοδοχείο, πρώην έδρα της Dresdner Bank, που άνοιξε τις πύλες του το 2006, ο εκλιπών σχεδιαστής διέμενε πολύ συχνά και όπως είχε δηλώσει αγαπούσε το στυλ του, την ιταλική γοητεία.
Οι φωτογραφίες από περιήγηση του Καρλ Λάγκερφελντ και του φωτογράφου το 2002 σε δρόμους του Βερολίνου φωτίζουν τον διάσημο σχεδιαστή σε πρωτότυπο σκηνικό, στην καρδιά του σταθμού Rosenthaler Platz του μετρό, ή σε χώρους στάθμευσης και τηλεφωνικούς θαλάμους.
Στις περισσότερες από τις εικόνες είναι μόνος του, αλλά σε μερικές είναι μαζί με φίλους και περαστικούς, οι οποίοι πιθανότατα δεν συνειδητοποίησαν ότι ήρθαν τόσο κοντά με τον κάιζερ της μόδας αργά το βράδυ.
Ενώ όλοι θυμούνται το απαράμιλλο έργο του στους οίκους Chanel και Fendi και στο ομώνυμο brand του, δεν ήταν γνωστό ότι ο Λάγκερφελντ ήταν επίσης φανατικός ταξιδιώτης.
Με δεδομένο ότι ο Καρλ Λάγκερφελντ ήταν και ο ίδιος φωτογράφος είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι στην έκθεση παρουσιάζεται ως “μοντέλο”.