Οι Kristin Scott Thomas, Matt Smith, η Μ.Ι.Α., Naomi Campbell και η μητέρα της Valerie Morris-Campbell αποκαλύφθηκαν ως το all star cast της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας του οίκου Burberry την 1η Νοεμβρίου. Τώρα, ολόκληρο το βίντεο της καμπάνιας και οι συνοδευτικές εικόνες βγήκαν στη δημοσιότητα.
Σε αντίθεση με τις προηγούμενες εορταστικές εκστρατείες, υπό τον Christopher Bailey, οι οποίες ήταν ζεστές και άτολμες, τώρα, χάρη στο νεανικό βλέμμα του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου, του ιταλού Riccardo Tisci είναι λιγότερο γλυκερές και πιο εκκεντρικές.
Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν από την αβάν γκαρντ καλλιτέχνιδα, Juno Calypso, ενώ η καμπάνια με τίτλο «Κλείστε τα μάτια σας και σκεφτείτε τα Χριστούγεννα» γιορτάζει τα Χριστούγεννα με έναν πιο ανατρεπτικό τρόπο. Ο απρόβλεπτος βρετανικός καιρός εμφανίζεται σε μια τηλεόραση σε μια καφετέρια στην οποία συχνάζουν οι ΜΙΑ και Smith, πριν ο θεατής «βρεθεί» σε μια αμαξοστοιχία γεμάτη καπνό, πλήρης με καθίσματα επικαλυμμένα με το νέο Peter Saville φανταστικό λογότυπο του οίκου, όπου η Kristin Scott Thomas περιμένει ανυπόμονα να φτάσει στον προορισμό της. Έπειτα βρισκόμαστε σε μια οικογενειακή στιγμή, όπου το μοντέλο Campbell και η μητέρα της Morris-Campbell φορούν δημιουργίες από την επερχόμενη συνεργασία του οίκου Burberry με την Vivienne Westwood βλέποντας τηλεόραση, ολοκληρώνει την ακολουθία σκηνών με ανατρεπτική ματιά στο σύμπαν του Tisci μέσω του φανταστικού φακού της Calypso.
«Είχα μια υπέροχη στιγμή στο σετ», σχολίασε ο Smith. «Έπρεπε να βρεθώ με την Kristin Scott Thomas που είναι απλώς ένα όνειρο ζωής για εμένα, ήταν επίσης ευχαρίστηση να συναντηθούμε με τη MIA και να επιστρέψουμε στο σετ για την Burberry.Όλα ήταν πολύ κομψά, πολύ φροντισμένα. Αισθάνθηκα λίγο παράξενα, αλλά ταυτόχρονα έζησα την τελευταία βραδιά Χριστουγέννων με πιο μοντέρνο τρόπο».
Υπό το νέο όραμα του Ricardo Tisci, τα Χριστούγεννα στην παραδοσιακή Βρετανική μάρκα δεν θα είναι ίδια με τα προηγούμενα. Ναι μεν κράτησε την αγγλική φινέτσα και παράδοση (βλέπε Kristin Scott Thomas), μαζί όμως ταίριαξε και την αγγλική νέα γενιά καλλιτεχνών με χαρακτήρα και στιλ (βλέπε MIA) και μια δόση υψηλής ραπτικής σε οικογενειακό περιτύλιγμα (βλέπε Naomi Campbell). Η ανάληψη της καμπάνιας δε από την Juno Calypso, μιας καλλιτέχνιδας με έντονο ποπ στοιχείο και διεισδυτική ματιά τελικά δικαιώνει την θέση του ως καλλιτεχνικού διευθυντή, που μέλλει να αλλάξει τον οίκο ολοσχερώς από το λογότυπο μέχρι και τη γιορτή των Χριστουγέννων.