Με μία καλαίσθητη φωτογράφηση και μια συνέντευξη στο αμερικανικό Harper’s Bazaar η Κέιτ Μος ανακοίνωσε πως υπέγραψε ως δημιουργική διευθύντρια για την ιαπωνική εταιρεία ομορφιάς και καλλυντικών, Decorté. Η εταιρεία που είναι γνωστή για τις επαναστατικές μεθόδους της και την χρήση υψηλής τεχνογνωσίας στα καλλυντικά της καλωσόρισε το top model στην εταιρεία σαν διευθύντρια και κεντρικό πρόσωπο στις καμπάνιες της εταιρείας. «Αγαπώ τα προϊόντα, πραγματικά πιστεύω σε αυτά», σχολιάζει, ανάμεσα σε μια ρουφηξιά Marlboro, «έτσι είναι εύκολο για μένα να μιλήσω γι ‘αυτά. Έφερνα μαζί μου πολλά προϊόντα κάθε φορά που πήγαινα στην Ιαπωνία, γιατί μετά την πρώτη φορά όλοι τους έλεγαν: Παρακαλώ, μπορώ να έχω κάτι περισσότερο; ».
Παρόλο που είναι σαφώς ενθουσιασμένη για το νέο της εγχείρημα και το φορτωμένο τίτλο της «Είναι τόσο μεγάλος, ουσιαστικά σημαίνει ότι είμαι υπεύθυνη για την εμφάνιση των διαφημιστικών καμπανιών καθώς θα πρωταγωνιστώ και σε αυτές», λέει η Μος, 44 ετών.
Ο κόσμος και τα μίντια ασχολούνται μαζί της συνεχώς και περισσότερο σκαλίζουν συνέχεια θέματα που αφορούν την εμφάνιση της. «Λοιπόν, οι άνθρωποι θα το κάνουν αυτό ούτως ή άλλως» λέει, αναφερόμενη στην εμμονή των tabloids.Η Daily Mail, για παράδειγμα, διατηρεί μια τρέχουσα στήλη μόνο για την εμφάνισή της! «Είμαι συνηθισμένη σε αυτό μέχρι τώρα.» Αφηγείται πώς, όταν ξεκίνησε ως έφηβη, ο φωτογράφος Mario Testino επιθεώρησε το πρόσωπό της για τις ατέλειες αφού τελείωσε με τα μαλλιά και το μακιγιάζ. «Είχε φορέσει τα γυαλιά του και πλησίασε το πρόσωπό μου σαν να με εξέταζε με μεγεθυντικό φακό και άρχιζα να κουνάω το κεφάλι μου, ώστε να μην μπορούσε να επικεντρωθεί», θυμάται «Ευτυχώς είχα ένα καλό κεφάλι στους ώμους μου, αλλά μπορείτε να φανταστείτε;».
Οι φίλοι της λένε ότι η ταπεινή φύση της Μος έχει διαδραματίσει βασικό ρόλο στην ασυνήθιστα μακρά βασιλεία της στην κορυφή. «Μπορούμε όλοι να δούμε κάτι από τον εαυτό μας στην Κέιτ», λέει το πρώην μοντέλο Tricia Ronane, μια παλιά φίλη της Μος. «Οι γυναίκες βλέπουν ότι ζει μια κανονική ζωή, έχει δουλειά και είναι μαμά, πηγαίνει έξω με φίλους και έχει ένα σύντροφο. Την βλέπουμε να κάνει αυτά τα πράγματα για να φανεί εξαιρετική, ενώ δεν φαίνεται να ξοδεύει πολύ χρόνο ανησυχώντας γι ‘αυτό. Είναι ένας προσιτός τρόπος ζωής που όλοι μπορούμε να ταυτιστούμε. »
Ο James Brown, ένας στυλίστας με έδρα το Λονδίνο, που μεγάλωσε στο ίδιο προάστιο της Croydon όπως και η Μος και εργάστηκε στη νέα καμπάνια Decorté, συμφωνεί. «Είναι πάντα αβίαστη και ίσως γιατί τίποτα δεν είναι πάρα πολύ τρομακτικό γι ‘αυτήν, φαίνεται εφικτό. Οι άνθρωποι σχετίζονται με αυτήν. Θα είμαστε σε ένα deli να φάμε ένα σάντουιτς, και κάποιος θα πάει ακριβώς κατά επάνω της και να την ρωτήσει για τα μυστικά της.»