Μη χάσετε τις απολαυστικές βιογραφίες συναρπαστικών ανθρώπων που κυκλοφορούν με το “Βήμα της Κυριακής”.
Την ερχόμενη Κυριακή κυκλοφορεί ο δεύτερος τόμος της σειράς «Ζωή σαν μυθιστόρημα» της εφημερίδας ΤΟ ΒΗΜΑ, που είναι αφιερωμένος στον Αριστοτέλη Ωνάση ο οποίος έφυγε αμούστακο αγόρι από τη φλεγόμενη Σμύρνη το 1922 και, με πρώτο σταθμό την Αργεντινή, κατέκτησε τον κόσμο. Ο αναγνώστης θα μάθει πώς ο ατίθασος γιος ενός καπνεμπόρου, που υπήρξε μέτριος μαθητής και πρωταθλητής της κολύμβησης, έγινε ένας από τους πιο διάσημους κροίσους του πλανήτη, ο θρύλος του οποίου εξακολουθεί ακόμη και σήμερα να γοητεύει, 41 χρόνια μετά τον θάνατό του.

Όλα όσα μεσολάβησαν μέχρι εκείνος ο έφηβος να ταυτιστεί με τον όλο αυτοπεποίθηση γεροδεμένο άντρα με τα χοντρά γυαλιά που ράγισε την καρδιά της Κάλλας και παντρεύτηκε τη διασημότερη χήρα του 20ού αιώνα, την Τζάκι Κένεντι, έχοντας μονίμως το FBI στο κατόπι του και τους παπαράτσι να ακολουθούν κάθε του βήμα. Ποιοι ήταν οι σύμμαχοι και ποιοι οι εχθροί του; Και εντέλει ποιο υπήρξε το τίμημα της επιτυχίας του;

Ο συγγραφέας Φρανσουά Φορεστιέ (γ. 1947), δημοσιογράφος στο περιοδικό Le Nouvel Observateur και βιογράφος, παραδίδει ένα κείμενο γοργού ρυθμού, γραμμένο σε ενεστώτα χρόνο που υποβάλλει στον αναγνώστη την εντύπωση ότι η ζωή του Ωνάση ζωντανεύει στις σελίδες του βιβλίου με τον τρόπο κινηματογραφικής ταινίας.

Η σειρά «Ζωή σαν μυθιστόρημα» περιλαμβάνει βιογραφίες ανθρώπων που άφησαν το στίγμα τους στη σύγχρονη εποχή χάρη στη δράση και στο έργο τους και υπήρξαν θρυλικές προσωπικότητες. Οι βιογραφίες αυτές, γραμμένες όχι με την ψυχρότητα του ακαδημαϊκού βλέμματος, αλλά από πένες που επιχειρούν να διεισδύσουν στις άγνωστες πτυχές της διαδρομής και της ιδιοσυγκρασίας των ανθρώπων που βιογραφούν, διαβάζονται με την απόλαυση που προσφέρει ένα μυθιστόρημα, παρότι αποτελούν προϊόντα έρευνας και μελέτης.

Η σειρά θα συνεχιστεί την Κυριακή 31 Ιουλίου με τον τρίτο της τόμο, τη βιογραφία μιας αδάμαστης ύπαρξης, μιας από τις σπουδαιότερες ζωγράφους του 20ού αιώνα, της Φρίντα Κάλο, η οποία έχει χαρακτηριστεί ως «Αγία της γυναικείας τέχνης».