Θέλετε οι μαθητές να είναι πιο προσεκτικοί την ώρα του μαθήματος, να συμμετέχουν ενεργά στην μαθησιακή διαδικασία και ταυτόχρονα να γυμνάζονται ελαφρά; Ζητήστε να αντικατασταθούν τα κλασικά θρανία, που όλοι γνωρίζουμε, με τα νέου τύπου γραφεία, τα οποία κρατούν όρθιο τον μαθητή.
Αυτό υποστηρίζει έρευνα, που πραγματοποίησε η Σχολή Δημόσιας Υγείας του Α&Μ Κέντρου Επιστημών Υγείας στο Τέξας, στην οποία συμμετείχαν περίπου 300 μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για ένα σχολικό έτος. Πιο συγκεκριμένα, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι οι μαθητές, που παρακολουθούσαν το μάθημα όρθιοι, είχαν κατά μέσο όρο 12% βελτιωμένη προσοχή σε σχέση με τους μαθητές που κάθονταν, ποσοστό που ισοδυναμεί με περίπου 7 λεπτά πρόσθετο χρόνο μάθησης κάθε ώρα.
Η βελτίωση των επιδόσεων των όρθιων μαθητών αξιολογήθηκε από παραμέτρους, όπως για παράδειγμα το αν απαντούσαν σε ερωτήσεις και η συμμετοχή τους στο μάθημα.
Μάλιστα, όπως εξηγεί ο υπεύθυνος της έρευνας, Mark Benden, τα συγκεκριμένα θρανία περιορίζουν την φασαρία, που μπορεί να προκαλούν οι πιο δραστήριοι μαθητές και βελτιώνει τις επιδόσεις τους, καθώς με τον τρόπο αυτόν σπάει η μονοτονία της καθιστής στάσης.
Επιπλέον, παλιότερες μελέτες του ίδιου, είχαν δείξει ότι τα γραφεία αυτά μπορούσαν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας, καθώς οδηγήσουν σε αύξηση κατά 15% των θερμίδων, που κατανάλωναν οι μαθητές που τα επέλεγαν σε σχέση με τους συμμαθητές τους που κάθονταν. Μάλιστα, το ποσοστό αυτό έφτανε στο 25%, όταν οι μαθητές ήταν παχύσαρκοι.