Εκτός από το να χρησιμοποιούμε καλλυντικά με φυσικά συστατικά, να πίνουμε άφθονο νερό και να κοιμόμαστε επαρκώς, υπάρχουν και άλλοι κανόνες ομορφιάς που δρουν σε  πολλαπλά επίπεδα. Μιλάμε για την ολιστική περιποίηση που προκύπτει από τις αρχές της ολιστικής ιατρικής, υποστηρίζοντας πως η όμορφη εμφάνιση σχετίζεται με το σύνολο της οντότητάς μας: δηλαδή το σώμα, την ψυχή και το μυαλό. Οταν το δέρμα δεν είναι υγιές και όμορφο, τότε κάποιο από τα τρία παραπάνω επίπεδα πάσχει. Ετσι, λοιπόν, συγκεντρώσαμε μερικά από τα πιο αποτελεσματικά tips που έχουν ευεργετική δράση σε κάθε επίπεδο της ανθρώπινης υπόστασης, προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε τα αποτελέσματα της καθημερινής μας περιποίησης. Ας υιοθετήσουμε κάποιους κανόνες που αφορούν την ολιστική μας περιποίηση και σύντομα θα διαπιστώσουμε ότι και τα καλλυντικά μας θα έχουν καλύτερα αποτελέσματα.

1
Ακολουθούμε μια ισορροπημένη διατροφή


Οι τροφές πλούσιες σε λιπαρά οξέα, μεταλλικά στοιχεία και βιταμίνες, όπως τα ψάρια, τα πράσινα λαχανικά και τα φρούτα, θα ενισχύσουν τη λάμψη της επιδερμίδας και θα δυναμώσουν τα μαλλιά και τα νύχια.

2
Περιορίζουμε τη ζάχαρη


Μπορεί να γλυκαίνει τη ζωή μας, έστω και προσωρινά, όμως η ζάχαρη είναι υπεύθυνη για το φαινόμενο της γλυκοζυλίωσης, μιας χημικής διαδικασίας που διαβρώνει τους ιστούς και προκαλεί πρόωρη γήρανση.

3
Κάνουμε αποτοξίνωση με χυμούς


Οι χυμοί και τα smoothies περιέχουν σημαντικά συστατικά των φρούτων και των λαχανικών, όπως οι βιταμίνες Α και C, αλλά και αντιοξειδωτικά όπως τα φλαβονοειδή, που δρουν ενάντια στις ελεύθερες ρίζες και στην πρόωρη γήρανση. Επιπλέον, μας εξασφαλίζουν σημαντικές ποσότητες υγρών, με αποτέλεσμα να διατηρούν επαρκώς ενυδατωμένο το σώμα μας.

4
Περιορίζουμε το αλκοόλ και την καφεΐνη


Και οι δύο αυτοί παράγοντες αφυδατώνουν τον οργανισμό και κατά συνέπεια το δέρμα. Το δε αλκοόλ περιέχει ως επί το πλείστον ζάχαρη, άλλον έναν παράγοντα που απειλεί την υγεία της επιδερμίδας.

5
Κάνουμε τις ασκήσεις μας


Νους υγιής εν σώματι υγιεί, έλεγαν οι αρχαίοι. Ετσι, σαν... καλοί μαθητές, δεν παραλείπουμε τη γυμναστική, έστω και το Σαββατοκύριακο. Οι ειδικοί τονίζουν ότι ακόμη και δύο μέρες την εβδομάδα αρκούν για να ωφεληθεί ο οργανισμός: εκτονώνεται το στρες, τονώνεται η μικροκυκλοφορία.

6
Κάνουμε διαλογισμό


Δεν χρειάζεται να είμαστε εξπέρ της γιόγκας ή του βουδισμού. Αρκεί να κάνουμε μερικές απλές κινήσεις, που θα μας ωφελήσουν περισσότερο απ’ ό,τι πιστεύαμε: Παίρνουμε μια αναπαυτική καθιστή στάση, κλείνουμε τα μάτια και αδειάζουμε τελείως το μυαλό για μερικά λεπτά ή όσο περισσότερο μπορούμε. Πρόκειται για μια μέθοδο που απελευθερώνει το άγχος, αναζωογονεί το δέρμα μέσω της σωστής αναπνοής και κάνει το βλέμμα να φαίνεται πιο ξεκούραστο. Ιδανικά, συνδυάζουμε τον διαλογισμό με τις ιδιότητες των αιθέριων ελαίων, τα οποία μπορούν να μας χαλαρώσουν, να μας τονώσουν μετά από μια κουραστική ημέρα και να μας προσφέρουν πνευματική διαύγεια.

7
Ενισχύουμε την καλλυντική μας περιποίηση


Τον χειμώνα, το δέρμα αφυδατώνεται λόγω του κρύου και του κλιματισμού. Γι’ αυτό διατηρούμε τη θερμοκρασία σε μέτρια επίπεδα και ψεκάζουμε συχνά το πρόσωπό μας με ένα ιαματικό σπρέι νερού. Επιπλέον, επιλέγουμε ήπια καθαριστικά και καλλυντικά με εντατική ενυδατική δράση που προστατεύουν από τη μόλυνση του περιβάλλοντος.
 

8
Λέμε «ναι» στο μασάζ


Μία φορά την εβδομάδα, μετά το ντους, κάνουμε μασάζ στο σώμα εφαρμόζοντας μία θρεπτική κρέμα ή έλαιο. Ετσι τονώνεται η κυκλοφορία του αίματος, απορροφώνται σε βάθος τα συστατικά που θα προσφέρουμε στο δέρμα και επιπλέον χαλαρώνουμε. Επαναλαμβάνουμε μία-δύο φορές την εβδομάδα, και αμέσως το θαμπό, με τάση για ξεφλούδισμα δέρμα θα γίνει ελαστικό, λαμπερό και βελούδινο.

9
Δυναμώνουμε τα μαλλιά μας


2-3 φορές την εβδομάδα, προτού κοιμηθούμε, απλώνουμε στα μαλλιά ένα μείγμα από αιθέρια έλαια λεβάντας, δενδρολίβανου, μαύρου πιπεριού και κύμινου. Ετσι προσφέρουμε θρέψη στην τρίχα και τόνωση στο τριχωτό. Μέρα με τη μέρα θα διαπιστώσουμε ότι τα μαλλιά μας μεταμορφώνονται προς το καλύτερο. Επιπλέον, το άρωμα του ελαίου θα μας χαλαρώσει και θα βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου μας.