Το μοντέλο της Μεσογειακής Διατροφής είναι από τα πιο ισορροπημένα και υγιεινά και το αποδέχεται πλέον και η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα. Βασίζεται κυρίως στα όσπρια, τα λαχανικά, τα φρούτα, τα δημητριακά και στο ελαιόλαδο. Η νηστεία, λοιπόν, στην Ελλάδα μοιάζει πολύ με τη μεσογειακή διατροφή. Όταν γίνεται σωστά είναι μια άκρως υγιεινή διατροφή που χαρακτηρίζεται από ποικιλία. Άλλωστε καθώς η νηστεία είναι μια συνήθεια με βαθιές ρίζες, η ελληνική κουζίνα εμπλουτίζεται με τα χρόνια με νέες νηστίσιμες συνταγές που μπορούν να  αποτελούν και τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου μια υγιεινή συνήθεια στο ελληνικό τραπέζι. Είναι σημαντικό λοιπόν να υιοθετήσουμε και να διατηρήσουμε τα καλά στοιχεία της νηστείας όλο το χρόνο.


Τι θα κερδίσετε με μια ματιά

* Ενέργεια

* Ευεξία

* Έλεγχο του σωματικού σας βάρους

* Καλή καρδιαγγειακή λειτουργία

* Εύρυθμη λειτουργία του εντέρου

* Γενικότερη καλή υγεία

Στην πράξη

1.
Αποφεύγετε τη μονότονη δίαιτα που στηρίζεται κυρίως στην κρεατοφαγία και καταναλώνετε ποικιλία τροφών.

Επιλέξτε:

* Κοτόπουλο

* Ψάρι

* Θαλασσινά

* Όσπρια

* Δημητριακά

* Φρούτα

* Λαχανικά

* Προϊόντα Σόγιας Fytro

2.
Στη διατροφή σας φροντίστε να περιλαμβάνονται κάθε μέρα βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες που περιέχονται στα φρούτα, τα λαχανικά, τα όσπρια και στα προϊόντα ολικής άλεσης.

Επιλέξτε:

* Φρούτα και λαχανικά εποχής

* Όσπρια

* Ρύζι με Φλοιό Fytro

* Κινόα Fytro

* Πλιγούρι Fytro

*Νιφάδες ή Πίτυρο Βρώμης Fytro







3.
Φροντίστε η τροφή σας να είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε χοληστερίνη και λίπη κυρίως ζωϊκής προέλευσης.

Επιλέξτε:

* Ελαιόλαδο

* Προϊόντα σόγιας αντί για κόκκινο κρέας όπως Σόγια Κιμά Fytro και Σόγια Κεμπάπ Fytro

* Ρόφημα Αμυγδάλου Fytro

* Ρόφημα Σόγιας με Ασβέστιο Fytro

4.
Περιορίστε την κατανάλωση αλατιού ή αντικαταστήστε το.

Επιλέξτε:

* Φρέσκα αρωματικά που υπάρχουν άφθονα στη χώρα μας (ρίγανη, θυμάρι, δυόσμο, δεντρολίβανο, άνηθο, μαϊντανό, κόλιανδρο, βασιλικό κ.λπ.) και θα ενισχύσουν τη γεύση των φαγητών σας.

* Μπαχαρικά

* Υποκατάστατο Aλατιού Fytro


5.
Δώστε έμφαση στα όσπρια. Για να σπάσει η μονοτονία μπορείτε εκτός από τις παραδοσιακές σούπες με όσπρια (π.χ. φασολάδα, φακές, ρεβιθάδα) να δοκιμάστε να τα γευτείτε με ρύζι.

Επιλέξτε:

* Όσπρια μαζί με Ρύζι με Φλοιό Fytro

* Όσπρια σαλάτα με Ρύζι με Φλοιό Fytro και λαχανικά

6. Μην ξεμένετε από ενέργεια. Φροντίστε να τροφοδοτείτε τον οργανισμό σας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας με θρεπτικά σνακ που θα σας χορταίνουν μέχρι τα κυρίως γεύματα και θα σας τροφοδοτούν με ενέργεια.

Επιλέξτε:

* Ρυζογκοφρέτες Fytro, σκέτες ή με σουσάμι ή Ρυζογκοφρετάκια με γιαούρτι και γεύση πορτοκάλι ή με σοκολάτα γάλακτος

* Λίγα καρύδια ή αμύγδαλα

* Φρούτα εποχής

* Smoothies με φρέσκα φρούτα ή λαχανικά εποχής και λίγη Μαύρη Ζάχαρη Fytro



7.
Τρώτε πάντα πρωινό. Είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσει κανείς τη μέρα του. Είναι απαραίτητο για την καλή σας διάθεση και ευεξία την υπόλοιπη ημέρα.

Επιλέξτε:

* Δημητριακά: Τραγανές μπουκιές δημητριακών με βρώμη (Crunchy Muesli) Fytro

* Ρόφημα Αμυγδάλου Fytro με ασβέστιο και βιταμίνες

* Ρόφημα Σόγιας με ασβέστιο

* Ρυζογκοφρέτες Fytro με Μαρμελάδα Fytro