Ο όρος skintellectual προκύπτει από τις λέξεις skin (δέρμα) και intellectual (διανοούμενος) και χαρακτηρίζει τον ενημερωμένο καταναλωτή καλλυντικών που ξέρει πολλά συστατικά, τι ακριβώς κάνουν, έχει προσωπική άποψη, είναι πολύ πιο ενημερωμένος στο κομμάτι της ομορφιάς και δεν πείθεται εύκολα από τις υποσχέσεις αλλά από αξιόπιστες πληροφορίες και έρευνες. Σύμφωνα με δημοσκοπήσεις, οι skintellectuals συνεχώς αυξάνονται, πράγμα που ήδη επηρεάζει τη στρατηγική επικοινωνίας και μάρκετινγκ πολλών εταιρειών καλλυντικών.