Η νέα Fusion ProGlide με τεχνολογία FlexBall ™ κάνει την πρώτη της εμφάνιση ως η λαβή που κινείται, προσαρμόζεται και περιστρέφεται για να ταιριάζει στο πρόσωπο κάθε άνδρα, καθώς επιτρέπει στην κεφαλή ανταλλακτικών να προσαρμόζεται στις καμπύλες του προσώπου εξασφαλίζοντας μέγιστη επαφή αφαιρώντας κάθε τρίχα.
H Gillette® δημιούργησε τη νέα ξυριστική μηχανή αντλώντας έμπνευση από τους μορφασμούς #shaveface, τις γκριμάτσες που κάνουν οι άνδρες όταν ξυρίζονται, ώστε η μηχανή να έρχεται σε επαφή με τις καμπύλες του προσώπου. Η Gillette® λοιπόν αναρωτιέται: «Γιατί αυτά τα μούτρα; Προς τι η γκριμάτσα, το τέντωμα και το τράβηγμα; Χρειάζονται πραγματικά οι μορφασμοί #shaveface για να κατακτήσεις το τέλειο αποτέλεσμα στο ξύρισμα; Όχι πια!»
Η Τεχνολογία FlexBall δίνει πραγματικά μία νέα διάσταση σε ό,τι αφορά την ικανότητα ελιγμών και βασίζεται στην πρώτη περιστροφική κεφαλή Atra, καινοτομία της Gillette το 1977. Η Atra, αν και μόνο δύο διαστάσεων, αποτέλεσε το βασικό στοιχείο για όλες τις ξυριστικές μηχανές Gillette και γενικότερα για την κατηγορία ξυριστικών. H Τεχνολογία FlexBall έρχεται να προσθέσει μία σημαντική τρίτη διάσταση έτσι, ώστε να προσαρμόζεται στο πρόσωπο κάθε άντρα που είναι αδιαμφισβήτητα τρισδιάστατο και διατηρεί κατά μέσο όρο 25.000 τρίχες. Το αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερο εύρος κίνησης και εγγύτερη επαφή σε σύγκριση με τα προηγούμενα προϊόντα Fusion, με στόχο το νέο προϊόν να αφαιρεί όλες αυτές τις τρίχες, είτε αυτές φύονται πάνω από ένα στρογγυλεμένο μάγουλο είτε στη δύσκολη τοπογραφία του πηγουνιού. Δοκιμές της Gillette πριν το λανσάρισμα του προϊόντος έδειξαν ότι οι σημερινοί χρήστες ProGlide προτίμησαν τη νέα εμπειρία ξυρίσματος σε σύγκριση με την κλασσική Fusion ProGlide σε αναλογία 2 προς 1.
«Για περισσότερο από έναν αιώνα, από τότε που ο King C. Gillette εισήγαγε το πρώτο ξυράφι ασφαλείας το 1901, η Gillette® έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο ξυρίζονται οι άνδρες παγκοσμίως, συνδυάζοντας τεχνολογία αιχμής στη μηχανική και ακρίβεια στην κατασκευή», δήλωσε ο Patrice Louvet, Πρόεδρος Global Grooming και Shave Care της P&G. «Η Gillette® εφηύρε αρχικά την κινούμενη κεφαλή και με την Τεχνολογία FlexBall, έχουμε αλλάξει για ακόμη μία φορά την εμπειρία ξυρίσματος. H Fusion ProGlide με τεχνολογία FlexBall πραγματικά αναβαθμίζει το ξύρισμα για να προσφέρει ό,τι καλύτερο για τον άνδρα.»
Τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας Fusion ProGlide με Τεχνολογία FlexBall περιλαμβάνουν:
Η AILD Pharma παρουσίασε την «τέχνη» της βιο-αναζωογόνησης με τα προϊόντα της JALUPRO
- Μία επανασχεδιασμένη λαβή που δίνει στην κεφαλή ένα μεγαλύτερο εύρος κίνησης, η οποία προσαρμόζεται στις καμπύλες του προσώπου και εξασφαλίζει μέγιστη επαφή αφαιρώντας ουσιαστικά κάθε τρίχα.
- Πιο εργονομική λαβή για ακριβή έλεγχο.
- Τα ίδια αξιόπιστα ανταλλακτικά ταιριάζουν στη νέα λαβή και συνεχίζουν να διαθέτουν: α) μια ειδικά σχεδιασμένη σειρά από πέντε λεπτές λεπίδες ακριβείας και μία προηγμένη επίστρωση για αδιάκοπη κοπή με λιγότερα τραβήγματα σε σύγκριση με τη Fusion, β) άνεση και έμφαση στην απόδοση, όπως η λιπαντική ταινία που επιτρέπει στη μηχανή ξυρίσματος να γλιστρά στην επιδερμίδα ακόμα και στις επαναλαμβανόμενες κινήσεις, καθώς και σταθεροποίηση λεπίδων που εξασφαλίζει τη βέλτιστη απόσταση μεταξύ των λεπίδων.
Το προϊόν είναι διαθέσιμο στα καταστήματα λιανικής πώλησης στην Ελλάδα από τις 26 Ιανουαρίου.
Για να γιορτάσει το λανσάρισμα της Fusion ProGlide με τεχνολογία FlexBall και την ευελιξία του προϊόντος, η Gillette μοιράζεται μαζί σας ορισμένους μορφασμούς #shave face από διάσημους άνδρες, που αποκαλύπτουν την γκριμάτσα τους κατά το ξύρισμα.
Σχετικά με τη Gillette
H Gillette, για πάνω από 110 χρόνια, προσφέρει τεχνολογία ακριβείας και απαράμιλλη απόδοση προϊόντος, βελτιώνοντας τη ζωή περισσότερων από 800 εκατομμυρίων ανδρών σε όλο τον κόσμο. Από το ξύρισμα και την περιποίηση του δέρματος, η Gillette προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των ξυριστικών μηχανών, pre-shave (gel, αφρός) και after shave. Για περισσότερες πληροφορίες και τα τελευταία νέα για τη Gillette, επισκεφθείτε http://www.gillette.com/.
Σχετικά την Procter & Gamble
H P&G αγγίζει με τα προϊόντα της περίπου 5 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Η Εταιρία κατέχει ένα από τα πιο δυνατά χαρτοφυλάκια κορυφαίων προϊόντων εμπιστοσύνης και ποιότητας, μεταξύ των οποίων: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Crest®, Duracell®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®, Wella®, Mr. Proper, Viakal, Swiffer, Aussie. Η P&G επιχειρεί σε περίπου 70 χώρες παγκοσμίως. Μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.pg.com για τα τελευταία νέα και περισσότερες πληροφορίες για την P&G και τα προϊόντα της.